27 Eylül 2009 Pazar

07 Antalya


Anzalya maci kadrosu tam düsündügüm gibiydi. Hafta icinde medyadaki haberlerde Daum´un Luganoyu yedek oynattacagi söylensede ben bir önceki Postumda Duamun böyle bir risk almayacagini ve defansda Bilica Lugano ikilisinin oynyacagini belirtmistim.
Hakli ciktim. Defans da yine Lugano-Bilica oynadi Yedek kulübesinde Deivid in yaninda R.Carlos oturdu. Onun yerinde sahada Vederson vardi.
Maca gelince; Fenerbahce Antalyada 7´de 7 yapti. Rekoru egale etti. Yorumcular kötü oynadigini söylüyor. Ben 90 dakika Tv den seyrettim, bana göre de iyi bir Fenerbahce yoktu sahada.
Fakat mactan sonra Aykutunda aciklamasi gibi celiskili bir durum var ortada. Takim istenilen tempoda oynayamiyor fakat 3 topu direkten dönüyor, iki yüzde yüzlük golü Guiza kaciriyor ve takim sahadan 2-1 lik skorla ayrilirken ligde de 7 de 7 yapiyor. Gelin simdi cikin isin icinden.
Adama demezler mi kötü oynayan temposuz oynayan Fenerbahce bunlari yapiyorsa, tempolu oynadigi zaman vay ki rakiplerinin haline.
Neyse zaten 1964-65 sezonunda 7 de 7 yaparak rekor kiran takimda o yillar zaten cok iyi oynamiyormus. Papazincayiri arkadasimizin arastirmasi burda okumak isteyen olursa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder