5 Nisan 2010 Pazartesi

Cannes Istanbul Hatti



Voleybolla fazla ilgim olmasada Sari Meleklerin Final macini izlemeliydim. O düsünceyle bilgisayardan maci izlemeye koyuldum fakat durum hic iyi degildi. Ilk setten sonra herhalde bende bir ugursuzluk var diyerek bilgisayari kapattim. Fakat aklimda orda kalmisti dogrusu. Bir ara tekrar acip skora baktim durum 2-0 di. Ugursuzlugun benden kaynaklandigina iyice inanmaya basladigimda Kayseri maci baslamisti zaten.

Kayseri macina konsantre olup Voleybol macini unutmaya calissamda bir türlü merakimi yenemiyordum. Daha önce hic voleybolla ilgilenmemis birisi icin garip bir durum. Bir ara maci sunan spikerin durumun 2-2 oldugunu söylediginde inanamadim tekrar bilgisayardan durumu ögrendim. Gercektende Sari Melekler durumu 2-2 ye getirmislerdi. Artik ugursuzlugun benden kaynaklandigina emin olmustum. O dakikadan sonra bilgisayari bir kenara birakip Kayseri macina odaklandim. Fenerbahcem haftalar sonra gercekten iyi oynuyor. Kayserisporu kendi sahasindan disari cikarmiyordu. Fakat Guiza ile gol bulmasi mümkün degildi. Girdigi bir kac pozisyonda yine etkisiz kalmisti. Hakem Yunus Yildirim da macin ilk dakikalarinda Mehmet Topuza ceza sahasi icinde yapilan müdahaleyi "Fenerbahceye Penalti verilmez" kuralina uyarak devam ettirdi.




Gücsüz ve etkisiz Güizanin sakatlanmasi ile oyuna giren G.Ünal, Alexin pasini cok iyi degerlendirerek eski takimina karsi golünü atarken Fenerbahceyide 1-0 öne gecirdi. Bu gol ilk yarininda skorunu belirleyen goldu. Ben bu golün mutlulugunu yasarken Sari Meleklerin maci 3-2 kaybettigi haberi geldi. Bu sefer sevincim hüzüne dönüstü. Ama yinede onlarla guru duyuyorum Helal olsun onlara Sadece Fenerbahcelilerin degil Tüm Türkiyenin gururu oldular. Bu büyük basarilarini insallah önümüzdeki yillar devam ettirirler.

Finalde kaybetmenin hüznü ile Kayseri macinin ikinci yarisina basladik. Aslinda ilk yarida hersey belli olmustu benim icin. Sahadaki futbolcularin istek ve hirsi bu maci zorlanmadan kazanacagimizi düdndürüyordu bana. Ama yinede insanin icinde bir süphe oluyor; ya abuk subuk bir gol yersek diye. Fakat korktugum olmadi . Ikinci yarida ilk yaridan farksizdi. Baskili ve istekli oynayan yine Fenerbahce idi . Ilk yaridan farkli olan tek sey ikinci golü atanin Lugano olmasi idi. Mac 2-0 biterken ben oynanan futboldan memnun kaldim. Bundan sonra oynanacak
bes macta da ayni istek ve arzuda olursak Sampiyonluk bize daha yakindir.

Macin Adam(lar)i; Selcuk, Emre, G.Gönül, M.Topuz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder